Master International Communication - Reisverslagen van Rachelle Groenemeijer - WaarBenJij.nu Master International Communication - Reisverslagen van Rachelle Groenemeijer - WaarBenJij.nu

Master International Communication

Ik ga voor een jaar naar Jönköping, Zweden om daar aan de Universiteit de master International Communication te gaan doen.

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2015

Lappi

30 November 2014

Bijpraten! (AKA heel veel verhalen deel 2)

19 November 2014

Stockholm (AKA heel veel verhalen, deel 1)

17 September 2014

Sunny September (nu compleet :D)

26 Augustus 2014

Alweer week 2
Rachelle

Na in juni mijn bachelor te hebben gehaald, is het nu tijd voor de volgende uitdaging. Het komende jaar ga ik aan de Universiteit van Jönköping een master International Communication doen. Naast de uitdaging van de studie zelf, ga ik vol voor het Zweedse avontuur. Wat dat precies is, dat weet ik zelf ook nog niet. Maar ik hoop dat de komende maanden uit te gaan vinden. Voor de nieuwsgierigen onder jullie ga ik m'n best doen om wat van de leukste, slechtste, interessantste of gênantste hier op te schrijven, daar waar mogelijk of geschikt met beeldmateriaal. En als iemand vindt dat het weer eens te lang duurt tot de volgende blog...dan heb ik het blijkbaar te druk en te leuk met andere dingen!!

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3457

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 19 Juni 2015

Master International Communication

Landen bezocht: